Zoznámenie dieťaťa s hlbokou vodou je významným krokom v jeho vývoji a bezpečnosti pri plávaní. Tento proces môže byť pre dieťa aj rodiča náročný, ale s trpezlivosťou a správnym prístupom môže byť zároveň veľmi obohacujúci a zábavný. V tomto článku Vám prinášame užitočné rady a tipy, ako dieťa postupne a bezpečne zoznámiť s hlbokou vodou, aby sa cítilo sebaisto a pohodlne. Bez ohľadu na to, či ide o bazén, jazero alebo more, je dôležité dieťaťu poskytnúť pozitívnu skúsenosť a podporu, ktorá mu pomôže prekonať prípadné obavy a naučí ho základy bezpečného plávania.
Menštruácia je prirodzená súčasť života každej ženy, avšak môže predstavovať určité výzvy, najmä počas letných mesiacov a aktivít spojených s vodou. Tradičné menštruačné pomôcky, ako sú tampóny a vložky, môžu byť v týchto situáciách nepohodlné alebo nepraktické. Navyše tampóny a ďalšie menštruačné pomôcky, ktoré sa zavádzajú do tela, nemusia vyhovovať každej žene, a pre mladé dievčatá môže byť ich zavádzanie obťažné či dokonca nemožné.
Vyberáte batoh na plávanie, ktorý bude slúžiť nielen na súťaže, ale takisto na sústredenia a nosenie plaveckých pomôcok? Všetky značky, ako napr. TYR, Arena či Speedo, majú svoj veľký batoh na tieto účely, ale ktorý je ten najlepší, najväčší, alebo má najviac priehradiek? Vzali sme 5 batohov od značiek Arena, TYR, Speedo, Mad Wave a Finis a dali sme ich našej Barče na porovnanie a vyskúšanie. A pochopiteľne sme našli jasného víťaza. Ktorý to bol, sa dočítaš tu!
Vianoce sa rýchlo blížia a my pre Vás máme inšpiráciu na tie najlepšie vianočné darčeky pre plavcov. V tomto článku nájdete tipy na darčeky pre mužov, ženy aj deti, na darčeky praktické aj univerzálne, ktoré sa hodia každému.
Značka Aqua Sphere sa sústredí hlavne na výrobu plaveckých okuliarov a potrieb pre profesionálov, ale aj rekreačných plavcov. V poslednej dobe sa však tiež veľmi venuje triatlonu, najmä plavecké časti. Značka vznikla 1997 v Taliansku a preslávila sa hlavne tým, že ako jedni z prvých výrobcov začali robiť širšie tesnenia do plaveckých okuliarov a naviac zakrivené očnice.
Teraz značka spolupracuje a podporuje mnoho zvučných mien. Napríklad športovcov Amandu Beard alebo Ironmana Farisa al Sultana. V neposlednom rade tiež olympionika Michaela Phelpsa, s ktorým uzavreli spoluprácu v roku 2014.
ViacMusíte vybrať variantu.
Vložiť komentár